Містить матеріал уроків для опрацювання

групи 41,42, Т1 Виконанні завдання надсилати для перевірки на електронну пошту викладача: Мокрєінко Т.Д. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

групи 40,43 Виконанні завдання надсилати для перевірки на електронну пошту викладача: Хмельницька О.А.

групи 40,41,42,43,Т1

Підручник:

О.М.Виходець, Е.О.Кизилова, З.Ю.Слобяк  Культура та етика водіння (підручник)

http://borodianka-mnvk.edukit.kiev.ua/Files/downloads/Kultura%20ta%20etika%20vodinnya.pdf

Тема 1: Індивідуальні якості водія транспортного засобу та його уміння оцінювати і прогнозувати дорожньо-транспортну ситуацію

Опрацювати п.2 стор.12

Домашнє завдання: відповісти  на питання:

  1. Дайте визначення поняття стилю водіння.
  2. Які є формальні правила визначення стилю?
  3. Охарактеризуйте гнучкий і негнучкий стилі як сприйнятливість ситуації водієм.
  4. Кому притаманна повільна, швидка і обережна манера їзди?
  5. Поясніть суть необережної і ризикованої їзди.
  6. Що таке емоційне забарвлення стилю водіння?

Тема 2: Гострота зору. Поле зору. Засліплення

Опрацювати п.3 стор.18

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 3: Підготовленість водія до керування транспортним засобом. Незадовільний стан здоровя водія і його вплив на керування транспортним засобом

Опрацювати п.18 стор.176

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 4: Етика водія. Основні норми і правила поведінки водія

Опрацювати п.11 стор.102

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 5: Культура обслуговування водієм

Опрацювати п.22 стор.221

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 6: Дотримання правил дорожнього руху як головний елемент етики водія

Опрацювати п.3 стор.18

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 7: Відносини між водіями, пасажирами та пішоходами

Опрацювати п.9 стор.83

Домашнє завдання: відповісти на питання:

  1. Розкрийте правила дорожнього етикету в системі «водій — водій».
  2. Поясніть правила дорожнього етикету в системі «водій — пішохід».
  3. Поясніть правила дорожнього етикету в системі «водій — велосипедист».

4.« Поясніть правила дорожнього етикету в системі «водій — водій мопеда».

  1. Назвіть стереотипи водіїв.
  2. Що є основою відносин водіїв?
  3. Які правила дорожнього етикету під час паркування ви знаєте?
  4. Перелічіть основні положення дорожнього етикету.

Тема 8: Прояви культури водія у використанні звукових сигналів, методів обгону та утриманні транспортного засобу в належному стані

Опрацювати п.12 стор.111

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 9: Етика пішоходів,велосипедистів та водіїв мопедів

Опрацювати п.19 стор.193, п.20 стор.205

Домашнє завдання: відповісти на питання:

  1. Які основні вимоги до культури руху велосипедистів і водіїв мопедів?
  2. З яким психологічними навантаженнями пов'язані поїздки на велосипеді та мопеді?
  3. Перелічіть чинники коректної їзди.
  4. У чому полягають переваги й недоліки їзди на велосипедах і мопедах?
  5. Чим відрізняється дорожня їзда велосипедистів і водіїв мопедів від автомобілістів?
  6. Яких Правил руху мають додержувати велосипедисти і водії мопедів у складних дорожніх умовах?
  7. Які порушення техніки безпеки допускають велосипедисти - підлітки?
  8. Як використовуються велосипеди і мопеди для перевезення вантажів?

Тема 10: Культура керування транспортним засобом  у складних погодних умовах

Опрацювати п.13 стор.118

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 11: Культура перевезення  вантажів

Опрацювати п.14 стор.149

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 12: Культура відносин між водієм та інспектором ДАІ

Опрацювати п.7 стор.59

Домашнє завдання: письмово відповісти на питання:

  1. Як сформувати вимогливе ставлення водія до самого себе?
  2. Яких основних помилок припускаються водії у розмові з інспектором?
  3. До якої тактики нейтралізації зауважень вдається інспектор?
  4. За якою схемою має проводити бесіду інспектор?

Тема 13: Взаємодопомога водіїв транспортних засобів

Опрацювати п.23 стор.229

Домашнє завдання: письмово відповісти на питання:

  1. Водії яких типів потребують допомоги?
  2. Від кого можна очікувати допомогу?
  3. Назвіть види взаємодопомоги,
  4. Які є чинники мотивації надання технічної допомоги?
  5. Якою має бути поведінка водія, який потребує допомоги?
  6. Що спричинює переживання водія несправного автомобіля? Як його мінімізувати?

Тема 14: Охорона довколишнього середовища

Опрацювати п.26 стор.260

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 15: Професійний портрет водія високої культури

Опрацювати п.25 стор.254

Домашнє завдання: скласти конспект

Тема 16: Помилки водія           

Опрацювати п.24 стор.242

Домашнє завдання: письмово відповісти на питання:

  1. Які причини хворобливих емоцій, що виникають у водія під час руху автомобіля?
  2. Як швидкість руху впливає на емоційність водія?
  3. Як зберегти самовладання в складній дорожній ситуації?
  4. Як уникнути взаємних докорів у разі дорожньо-транспортної пригоди?
  5. Що найбільше турбує водія під час їзди?