Державна кваліфікаційна атестація

професія 7231 Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, кваліфікація - 3 розряд

                               Питання 

  1. Обпилювання - це операція
  2. За профілем різьба буває
  3. Найбільшою корозійною стійкістю володіють такі метали
  4. Цифра в марці сталі Ст.4 означає
  5. Штангенциркуль призначено для
  6. Мікрометр важільний належить до
  7. При ремонті автомобілів з високим розташуванням вузлів і деталей застосовуються
  8. При опіках шкіри  кислотою необхідно виконати такі заходи
  9. Трансмісія – це сукупність агрегатів, призначених для передачі
  10. Двигун внутрішнього згорання – це теплова машина,
  11. Робочий об'єм циліндра – це простір, який
  12. Літраж багатоциліндрового двигуна – це
  13. Зі збільшенням величини ступенів стискання потужність двигуна
  14. Кривошипно-шатунний механізм служить для
  15. Склад кривошипно-шатунного механізму
  16. Газорозподільний механізм служить для
  17. Система охолодження призначена для
  18. Типи систем охолодження, що застосовуються на автомобілях
  19. Редукційний клапан системи змащення служить для
  20. Система живлення служить для
  21. Система живлення карбюраторного двигуна має у складі
  22. Система живлення дизельного двигуна має у складі
  23. Суміш називається збагаченою, якщо
  24. Збагачена суміш використовується при
  25. Частина системи охолодження, яка регулює температуру рідини, прискорює прогрівання двигуна, є
  26. Карбюратор складається з таких систем
  27. Прискорювальний насос карбюратора вступає в роботу при
  28. Економайзер вступає в роботу при
  29. Трансмісія складається з таких складових
  30. Зчеплення призначене для
  31. Неповне вмикання зчеплення (зчеплення буксує), якщо
  32. Синхронізатор призначений для
  33. Роздавальна коробка призначена для
  34. Роздавальні коробки встановлюють на автомобілях
  35. Головна передача служить для
  36. Диференціал призначений для
  37. Примусове блокування диференціалу застосовують для
  38. Ресора – це пружна частина підвіски між віссю і кузовом, призначена для
  39. Амортизатор – це пристрій для
  40. Рульове керування складається з елементів
  41. На легкових автомобілях встановлені гальма такого виду
  42. Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля
  43. Густина електроліту літом складає
  44. Густина електроліту зимою складає
  45. Компоненти, з яких виготовляється електроліт
  46. Рівень електроліту перевіряється таким пристроєм
  47. Густина електроліту перевіряється прибором
  48. В автомобільному акумуляторі завжди більше пластин
  49. Зазор, який допускається між контактами переривача
  50. Відцентровий регулятор призначений для
  51. Вакуумний регулятор призначений для
  52. Зазор між електродами свічки запалювання перевіряється
  53. Зазор між електродами свічки регулюється
  54. Запобіжники призначені для
  55. У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на
  56. Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми буртиками входять
  57. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із
  58. Для одержання заднього ходу в коробці передач встановлюють
  59. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач
  60. Способи, якими забезпечується циркуляція дизпалива між паливним баком та паливним насосом високого тиску
  61. Розподільчий вал змащується
  62. Найбільш токсичними речовинами в газах двигунів, що відробили, є
  63. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс
  64. Прилад, в якому відбувається віддача тепла від охолодної рідини в атмосферу
  65. Карбюраторні двигуни відносяться до двигунів
  66. Туге обертання рульового вала може бути зумовлено
  67. Двигун, в якому горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається
  68. Притирання клапанів проводиться
  69. Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, є
  70. Щоденне технічне обслуговування виконується
  71. Причиною поганої дії гальм можуть бути
  72. Перегрів двигуна може супроводжуватись наступними явищами
  73. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за
  74. Маховик служить для
  75. Направляючі втулки клапанів виготовлені
  76. Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться
  77. В системі мащення вантажних автомобілів застосовуються фільтри
  78. Система технічного обслуговування організовується для
  79. Масло в двигуні змінюється при
  80. Призначенням щоденного обслуговування (ЩО) є виконання
  81. Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання
  82. Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання
  83. Зчеплення «буксує», якщо
  84. Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями
  85. До зниження компресії в циліндрах двигуна ведуть такі дефекти клапанів
  86. Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву
  87. Вид ремонту машин має назву
  88. Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини
  89. Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином
  90. Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється
  91. Двигун прослуховується таким чином
  92. Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування
  93. Рівень електроліту в акумуляторній батареї повинен бути
  94. В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину
  95. 95.Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при
  96. Важке перемикання передач викликають такі причини
  97. Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні
  98. Заїдання гальм відбувається при таких причинах
  99. Неправильне регулювання світла фар призводить до таких наслідків
  100. Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом
  101. Діаметр стержня для нарізання зовнішньої різьби за розміром повинен
  102. Напилки з подвійною (перехресною) насічкою застосовують для операцій обпилювання
  103. Для гуми характерні такі властивості
  104. Механічні властивості конструкційних матеріалів мають назву
  105. Гладкі циліндричні з’єднання за призначенням поділяються на такі типи
  106. Інструмент, яким не можна проконтролювати різьбу, має назву
  107. У разі попадання етильованого бензину на шкіру рук або інші частини тіла необхідно виконати такі заходи
  108. При заміні мостів і ресор під піднятий кінець рами необхідно
  109. При розбиранні і складанні машин, агрегатів, вузлів на відстані від машин до стаціонарного обладнання передбачають проходи шириною
  110. Колір, який використовується для визначення місця приєднання заземлення
  111. Ступінь стискання у карбюраторних двигунів становить
  112. Ступінь стискання у дизельних двигунах становить
  113. Багата суміш використовується при
  114. Збіднена суміш застосовується при
  115. На автомобілях ставлять типи повітряних фільтрів
  116. Кількість дизельного пального, яке впорскується форсункою в циліндр двигуна, змінюється таким чином
  117. Механізм управління коробкою передач складається з таких складових
  118. Брекер забезпечує міцність шині та призначений для
  119. Позитивне сходження керованих коліс застосовується на автомобілях
  120. Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля
  121. Поршневий палець в верхню головку шатуна монтується
  122. Підвіску двигуна до рами виконують
  123. Детонаційне згорання в циліндрах двигуна відбувається зі швидкістю
  124. Гнучкий металевий рукав між приймальними трубами та глушником дизеля служить для
  125. Падіння тиску в пневмосистемі приводу гальм, яке при натиску педалі, не повинно перевищувати на протязі 15 хвилин
  126. Рівень рідини в системі охолодження перевіряється при
  127. Планово-примусова система технічного обслуговування сприяє
  128. Періодичність технічного обслуговування (ТО) встановлена ​​за показниками
  129. Діагностування - це визначення механічного стану
  130. Щоденне обслуговування (ЩО) виконується
  131. Якщо поршні двигуна з тріщинами, то необхідно виконувати такі дії
  132. Відновлення зношеної поверхні поршневого пальця виконується
  133. Високий клас чистоти обробки поверхні деталі досягається методом
  134. Відмови в дизельному двигуні найчастіше відбуваються
  135. Технічне обслуговування (ТО)-1 по обслуговуванню акумуляторної батареї проводиться у таких заходах
  136. Найменшу трудомісткість має вигляд технічного обслуговування
  137. Знос шийок колінчастого вала з номінальними розмірами усувається такими діями
  138. Вільний хід педалей зчеплення і гальма вимірюється
  139. ​​Компресія в циліндрах дизельного двигуан вимірюється
  140. Технічне обслуговування (ТО) при експлуатаційній обкатці проводиться перед початком роботи таких машин
  141. Підшипники маточин передніх коліс змащують при
  142. Технічний стан системи мащення двигуна перевіряють за такими параметрами
  143. Неповне вимикання зчеплення відбувається при таких несправностях
  144. При щоденному обслуговуванні (ЩО) проводяться такі операції технічного обслуговування рульового керування
  145. Компресія в циліндрах двигуна в найбільшій мірі залежить від технічного стану
  146. Вид обкатки двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) має назву
  147. Причини, які вказують на несправність стартера
  148. Щітки генераторів виготовляють з таких матеріалів
  149. Рівень електроліту в банках над сіткою повинен бути
  150. У маркуванні акумулятора 6СТ - 75ЕМ число 6 вказує на

 професія 7239  Авторемонтник,  5 розряд

  1. Обпилювання - це операція
  2. За профілем різьба буває
  3. Найбільшою корозійною стійкістю володіють такі метали
  4. Цифра в марці сталі Ст.4 означає
  5. Штангенциркуль призначено для
  6. Мікрометр важільний належить до
  7. При ремонті автомобілів з високим розташуванням вузлів і деталей застосовуються
  8. При опіках шкіри  кислотою необхідно виконати такі заходи
  9. Існує класів зварювання
  10. Класи зварювання мають назви
  11. Лазерне зварювання відноситься до класу зварювання, яке має назву
  12. Ультразвукове зварювання відносять до класу зварювання, яке має назву
  13. Кут нахилу електрода, при якому проплавлення основного металу буде меншим, повинен бути
  14. Зварювання вибухом відносять до класу зварювання, яке має назву
  15. Контактне зварювання відносять до класу зварювання, яке має назву
  16. Газове зварювання відносять до класу зварювання, яке має назву
  17. Автоматичне зварювання під шаром флюсу відносять до класу зварювання, яке має назву
  18. Існує  декілька  видів контактного зварювання
  19. Електрошлакове зварювання відносять до  класу зварювання, яке має назву
  20. Зварювання тертям відносять до класу зварювання, яке має назву
  21. Довжина короткого шва в мм дорівнює
  22. Продовжіть назву шва: переривчастий...
  23. Просторових положень у зварюванні
  24. У зварюванні не існує  просторового положення з назвою
  25. Спосіб виконання вертикальних швів, який застосовують для більш глибокого проплавлення металу, виконується
  26. Катет шва не має відношення до з’єднання, яке має назву
  27. Назва шва, якого не буває, за відношенням до навантажень
  28. Прихватки в тавровому з’єднанні доцільно виконувати
  29. Довжина середнього шва в мм дорівнює
  30. Ширина вузького шва  е  дорівнює
  31. Назва шва, якого не існує,  за протяжністю
  32. Назва шва, якого не існує, за формою зовнішньої поверхні
  33. Глибина проплавлення - це
  34. Назвіть основні геометричні параметри зварного шва стикового з'єднання
  35. Витратоміри призначені для
  36. Перед зварюванням стикового багатошарового з`єднання у горизонтальному положенні виконується зріз на кромці
  37. Кількість прихваток та їх довжина залежить від
  38. Служить для затиску електрода та підводу зварного струму
  39. Зовнішня вольт-амперна характеристика джерела живлення зварювальної дуги називається крутоспадаючою тому, що
  40. Визначити вид дефекту, який залишається в місцях обриву дуги
  41. Основна трудність при зварюванні стикових з’єднань одностороннім швом
  42. Чому прихватки не рекомендується ставити в місцях початку зварного шва
  43. Найбільша температура зварювальної дуги знаходиться на
  44. Підбір діаметру електрода залежить від
  45. Зварювальна дуга складається із
  46. Підбір світофільтру зварної маски залежить від
  47. У позначенні марки електрода товсте покриття позначається літерою
  48. Якщо в прихватках знайдені дефекти, то чи необхідно їх видалити перед зварюванням ?
  49. Дефекти, у вигляді зменшення товщини основного металу у вигляді канавок вздовж зварного шва,  мають назву
  50. Висота прихваток при зварюванні пластин товщиною 10 мм повинна бути
  51. Класифікують сталі за зварюваністю
  52. Перед зварюванням стикового багатошарового з`єднання у горизонтальному положенні виконується зріз на кромці
  53. Дефект у вигляді заглиблення в місцях обриву зварної дуги має назву
  54. Товщина стінки кисневого балона складає
  55. Оберіть із переліку газів той, що є активним захисним газом
  56. У зварюванні існує основні просторові положення, їх кількість
  57. Відсотки, рекомендовані для зменшення сили зварювального струму у вертикальному положенні шва в порівнянні із нижнім положенням, дорівнюють
  58. Трансформатор типу ТД  відноситься до групи трансформаторів, яка має назву
  59. Зварювальний інвертор виробляє струм, який має назву
  60. За стандартами довжина електроду діаметром 3 або 3,2 мм повинна бути
  61. Назва важливої характеристики джерела живлення ( залежність між напругою на вихідних клемах джерела і силою зварювального струму),має назву
  62. Принцип, на якому працює зварювальний трансформатор, має назву
  63. Відмінність зварювальних трансформаторів від електричних
  64. Частина магнітопровода в трансформаторі де розташована котушка має назву
  65. Зварювальний випрямляч відноситься до
  66. При зменшенні відстані між обмотками зварювального трансформатора, зварювальний струм
  67. Напруга холостого ходу джерела живлення – це
  68. Прихватки в зварному зєднанні  виконуються для
  69. Місце, спеціально обладнане для виконання зварювальних робіт
  70. До джерел живлення зварювальної дуги змінним струмом відносять
  71. До джерел живлення зварювальної дуги постійним струмом  високої частоти відносіть 
  72. У трансформаторах типу ТД зварний струм регулюють за допомогою
  73. Монтаж, демонтаж, нагляд за ремонтом та експлуатацією зварювального обладнання здійснюють                                                 
  74. При налагоджені, технічних оглядах, ремонті та експлуатації зварювального устаткування найнебезпечнішим є          
  75. Аргон поставляють до місця зварювання у
  76. Плавне регулювання зварного струму у перетворювачах виконують за допомогою:        
  77. Дія зварювального трансформатора заснована на          
  78. Необхідно виконати зварне з`єднання напівавтоматичним зварюванням суцільним дротом. Дріт для при хваток повинен бути
  79. Потужний тривалий електричний розряд в газах, який супроводжується виділенням значної кількості тепла і світла, має назву
  80. Дуга, яка горить в повітрі, називається
  81. За принципом дії зварювальні дуги бувають
  82. Дугу комбінованої дії називають
  83. Сплав, утворений переплавленим основним і наплавленим металом, має назву   
  84. Метал, який знаходиться на межі шва і основного металу, має назву
  85. Ділянка основного металу, яка не підлягає розплавленню, її структура і властивості змінюються під впливом нагрівання при зварюванні, має назву
  86. Кількість груп, на які поділяються сталі за зварюваністю 
  87. Вид електродного покриття, яке призначене для зварювання тільки на постійному струмі
  88. Дії, які необхідно виконати перед зварюванням, якщо в прихватках знайдені дефекти
  89. Трансмісія – це сукупність агрегатів, призначених для передачі
  90. Робочий об'єм циліндра – це простір, який
  91. Літраж багатоциліндрового двигуна – це
  92. Зі збільшенням величини ступенів стискання потужність двигуна
  93. Кривошипно-шатунний механізм служить для
  94. Склад кривошипно-шатунного механізму
  95. Газорозподільний механізм служить для
  96. Система охолодження призначена для
  97. Редукційний клапан системи змащення служить для
  98. Система живлення служить для
  99. Система живлення карбюраторного двигуна має у складі
  100. Система живлення дизельного двигуна має у складі
  101. Суміш називається збагаченою, якщо
  102. Збагачена суміш використовується при
  103. Частина системи охолодження, яка регулює температуру рідини, прискорює прогрівання двигуна, є
  104. Карбюратор складається з таких систем
  105. Прискорювальний насос карбюратора вступає в роботу при
  106. Економайзер вступає в роботу при
  107. Трансмісія складається з таких складових
  108. Зчеплення призначене для
  109. Неповне вмикання зчеплення (зчеплення буксує), якщо
  110. Синхронізатор призначений для
  111. Роздавальна коробка призначена для
  112. Головна передача служить для
  113. Диференціал призначений для
  114. Примусове блокування диференціалу застосовують для
  115. Амортизатор – це пристрій для
  116. Рульове керування складається з елементів
  117. На легкових автомобілях встановлені гальма такого виду
  118. Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля
  119. Густина електроліту літом складає
  120. Густина електроліту зимою складає
  121. Рівень електроліту перевіряється таким пристроєм
  122. Густина електроліту перевіряється прибором
  123. Зазор, який допускається між контактами переривача
  124. Відцентровий регулятор призначений для
  125. Вакуумний регулятор призначений для
  126. Зазор між електродами свічки запалювання перевіряється
  127. Зазор між електродами свічки регулюється
  128. Запобіжники призначені для
  129. У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на
  130. Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми бортиками входять
  131. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із
  132. Для одержання заднього ходу в коробці передач встановлюють
  133. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач
  134. Способи, якими забезпечується циркуляція дизпалива між паливним баком та паливним насосом високого тиску
  135. Найбільш токсичними речовинами в газах двигунів, що відробили, є
  136. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс
  137. Прилад, в якому відбувається віддача тепла від охолодної рідини в атмосферу
  138. Карбюраторні двигуни відносяться до двигунів
  139. Туге обертання рульового вала може бути зумовлено
  140. Двигун, в якому горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається
  141. Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, є
  142. Причиною поганої дії гальм можуть бути
  143. Перегрів двигуна може супроводжуватись наступними явищами
  144. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за
  145. Маховик служить для
  146. Направляючі втулки клапанів виготовлені
  147. Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться
  148. В системі мащення вантажних автомобілів застосовуються фільтри
  149. Система технічного обслуговування організовується для
  150. Масло в двигуні змінюється при
  151. Призначенням щоденного обслуговування (ЩО) є виконання
  152. Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання
  153. Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання
  154. Зчеплення «буксує», якщо
  155. Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями
  156. До зниження компресії в циліндрах двигуна ведуть такі дефекти клапанів
  157. Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву
  158. Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини
  159. Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином
  160. Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється
  161. Двигун прослуховується таким чином
  162. Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування
  163. Рівень електроліту в акумуляторній батареї повинен бути
  164. В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину
  165. Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при
  166. Важке перемикання передач викликають такі причини
  167. Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні
  168. Заїдання гальм відбувається при таких причинах
  169. Неправильне регулювання світла фар призводить до таких наслідків
  170. Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом
  171. Економічно й технічно оптимальна сукупність параметрів, що утворює типорозмірні ряди, в які автомобілі об’єднано за їх параметрами має назву
  172. Перекоси каркасу кузова, деформації віконних і дверних проємів, крил, капота, бризговиків, даху, руйнування зварних з’єднань, розриви належать до
  173. Кабіни вантажних автомобілів поділяють, залежно від компонування автомобіля, на
  174. Компонувальні схеми автобусів різняться за способом розташування двигуна. Двигуни можуть встановлюватися
  175. Кузови легкових автомобілів виготовлені з великих штампованих деталей, зовнішніх та внутрішніх панелей переважно із сталевого листа завтовшки 0,6…0,8 мм, з’єднаних точковим зварюванням у замкнуту силову систему мають назву
  176. Типи кузовів легкових автомобілів визначаються за такими характеристиками
  177. Неякісне зварювання, порушення якості вихідного матеріалу, неякісне виконання окремих операцій при виготовленні і ремонті деталей (правки нерівностей в панелях кузова, збірки після ремонту та ін.) належать до
  178. Частина кузова на автомобілях без рами, до якої кріпляться основні елементи підвіски має назву
  179. До легкових автомобілів відносяться автомобілі
  180. Фактура лаку, нанесеного на фарбу автомобіля  має назву
  181. Для надання поверхні антикорозійних властивостей та покращення адгезії її необхідно
  182. Властивість фарби за кольором перекривати шар підложки за певної товщини шару має назву
  183. Максимальна товщина нанесення шару шпаклівки
  184. В поліефірні високов'язкі шпаклівки затверджувач додається у відсотковому відношенні від маси шпаклівки, яке дорівнює
  185. Корозія металу, що виникає на поверхні корпусу під дією хімічних або електромеханічних впливів, порушення щільності клепаних і зварних з'єднань, тріщини і розриви, деформація (вм'ятини, перекоси, прогини, викривлення, випучини) належать до:
  186. Закритий чотирьох або п’ятидверний кузов з двома-трьома рядами сидінь має назву
  187. Кузов без ремонту в середньому може прослужити
  188. Види розривів і пробоїн бувають
  189. Корозія може бути
  190. Підлога кузова складається з
  191. Для ізоляції салону та захисту кузова від корозії застосовують
  192. Операція для обробки металу ударним інструментом, унаслідок виконання якої на заготовці завдяки відношенню металу утворюється опуклість або западина, має назву
  193. Процес обробки листового металу тиском – пластичне деформування заготовки в штампах, має назву
  194. Відокремлення частин заготовки по незамкненому контуру має назву
  195. Операція для утворення на кінцях труб рифтів, призначених для з’єднання трубопроводів гумовими шлангами, має назву
  196. Операція видавлювання заглиблень в листових заготовках для надання їм додаткової жорсткості, має назву
  197. В будь-якій деталі кузова в наслідок перенапруження металу (удари, вигини) з’являється
  198. Наслідком аварійного навантаження  є
  199. Жерстяницькі підтримки  мають назви
  200. Які матеріали використовують при виготовленні кузовів:
  201. Кузови за призначенням діляться на
  202. Закритий чотирьох або шестидверний кузов з двома-трьома рядами сидінь і перегородкою позаду першого ряду сидінь має назву
  203. Бампери слугують для
  204. При деформації рами, виконують такі роботи
  205. Термін затвердіння ламінату складає
  206. Деталі із пластмаси ремонтують такими способами
  207. Види синтетичних смол
  208. Для полегшення контролю геометрії основи кузова застосовують
  209. Назвіть послідовність виконання робіт склеювання при ремонті деталей кузова
  210. Послідовності нанесення матеріалів на нові панелі
  211. Сукупність методів неруйнівного контролю якості матеріалів і виробів з метою виявлення внутрішніх і прихованих дефектів металевих і неметалевих матеріалів і виробів та визначення місця їх розташування (без їх руйнування фізичними методами) називається
  212. Технологія використання смол для ремонту передбачає використання операцій
  213. Якщо при нанесенні води на відполіровану поверхню, вода не збігає, необхідно
  214. Дефектація кузова призначена для визначення
  215. Кут, після удару в передню частину пошкоджується передні крила, капот, панель передка, передні лонжерони, становить
  216. Стенд для виправлення кузова за допомогою без рамного пристрою має назву
  217. Шліфування необхідне для
  218. Поява плям, смуг, «хмарності» при нанесенні ефектних базових емалей пояснюється
  219. Властивість фарби, яку вимірюють за допомогою віскозиметра, має назву
  220. Правильна послідовність заводського фарбування
  221. Точкове зварювання при кузовному ремонті має наступні переваги
  222. Для різання латуні необхідно використовувати  зварювання
  223. Машина, яка оснащена цанговими затискачами для кріплення дискових і пальцевих шліфувальних кругів, має назву
  224. Візуальний ефект, при якому два об’єкти мають під одним і тим самим джерелом освітлення однаковий колір, а при іншому освітленні мають різні кольори, має назву
  225. За допомогою ручної зик-машини ВМС-71 можна робити  операції
  226. Молоток для виправлення має  бойки
  227. Молоток для виправлення використовується для
  228. Карбувальний молоток має форму бойка
  229. Киянки використовуються для
  230. Інерційний молоток призначений для
  231. Інструмент для виправлення кузова за призначенням поділяється на
  232. Кліщовий затискний фіксатор призначений для
  233. При крейдогасовому методі дефектоскопії використовуються
  234. Методом склеювання можна відремонтувати
  235. Виберіть з перелічених основний спосіб нанесення фарб під час ремонту кузовів
  236. Для контролю кольору плівки лакофарбового покриття використовуються
  237. Загартоване скло для автомобілів формується
  238. Плоскі вм’ятини, коли метал розтягнувся неістотно необхідно видаляти:
  239. Для захисту деталей автомобіля від руйнування через атмосферні впливи і надання декоративного вигляду використовують
  240. Матеріали, які застосовують в якості першого шару, що забезпечує міцне зчеплення їх з поверхнею фарбованого металу і подальшими шарами лакофарбових покриттів, має назву
  241. Вакуумні рихтувальні присоски призначені для :
  242. Метод ремонту, при якому кузов встановлюють на стенді, а робітники по закінченні робіт на одному стенді переходять на інший, має назву
  243. Минилифтер - це рихтувальний інструмент для видалення вм’ятин, в якому насадки
  244. Підлогова система для виправлення деформованого кузова автомобіля, що діє за рахунок багатотонних сил тиску і розтягуючих сил, має назву
  245. Споттер - це рихтувальний пристрій для видалення вм’ятин, в якому насадки
  246. Витягування за допомогою зацепа застосовується в тому випадку, коли необхідно видалити
  247. Тип кузова, що відкривається повністю, має укорочену базу та 2 бічних дверей, має назву
  248. Група типового інструменту загального призначення, який потрібний для ремонту кузовів, має назву
  249. Посадку та гофрування ручним способом проводять за допомогою
  250. Деформації каркасу кузова усуваються способами

 

професія 7241   Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів, 5 розряд

 

  1. Сепаратори акумуляторної батареї виготовляють з
  2. Як правило, кількість позитивних пластин в акумуляторах
  3. З підвищенням густини електроліту акумуляторної батареї її електрорушійна сила
  4. Число 165 в маркіруванні акумуляторної батареї 6МСТ-165 означає
  5. Рівень електроліту в акумуляторах повинен бути
  6. Густина електроліту у повністю зарядженому акумуляторі дорівнює
  7. Щоб отримати напругу 24 В з двох 12-вольтових акумуляторів їх потрібно з’єднати
  8. Гази, які утворюються в кінці заряджання свинцево-кислотної батареї
  9. Свинцево-кислотної батарея повинна бути заповнена доверху
  10. Електрорушійна сила одного елемента свинцевої акумуляторної батареї, що знаходиться в спокої, дорівнює
  11. Електрорушійна сила шести елементів свинцевої акумуляторної батареї, що знаходиться в спокої, дорівнює
  12. У маркуванні акумуляторної батареї "6 СТ - 55 ЕМ" число 6 вказує
  13. Потужність генератора визначають як
  14. Густину електроліту можна визначити
  15. Типовий колір дроту, яким з’єднується «+» клему акумуляторної батареї зі споживачем,   згідно європейському коду
  16. Ємність акумуляторної батареї виміряється в
  17. Додатковий резистор регулятора напруги до обмоток збудження підключається
  18. Інтегральний генератор підчас підвищення напруги більше розрахункового значення
  19. Для перевірки справності безконтактно-транзисторних та інтегральних регуляторів напруги використовують лампу потужністю
  20. Автомобільний генератор змінного струму складається
  21. Випрямляч в генераторі змінного стуму призначений для
  22. «Зірка» та «трикутник» - типи з’єднання
  23. Обмотки ротора генератора з’єднані з джерелом живлення за рахунок
  24. Щітки генератора змінного струму виготовляють з
  25. Електрична машина, яка виробляє електроенергію називається
  26. Генератор в схемах електрообладнання автомобілів є
  27. Обмотка збудження генератора змінного струму служить для
  28. Напруга на затискачах генератора підтримується постійною за допомогою
  29. Визначити ступінь розрядження акумулятора можна за
  30. Заряджання акумуляторної батареї на автомобілі здійснюється
  31. При зниженні рівня електроліту в акумулятор доливають
  32. Обгінна муфта в електродвигуні стартері
  33. Обмотку збудження в стартерних електродвигунах з метою отримання найбільшого крутного моменту на валу якоря при пуску двигуна включають
  34. Свічка розжарювання призначена для
  35. Надійний пуск бензинового двигуна можливий за частоти обертання колінчатого вала більше…
  36. В стартері використовують електродвигуни
  37. Щітки стартера виготовляють з
  38. У приводі стартера СТ-142 (автомобіль КамАЗ, ЯМЗ-740) муфта вільного ходу
  39. Кут випередження запалювання при підвищенні навантаження на двигун
  40. Кут випередження запалювання за допомогою октан-коректора необхідно регулювати в межах
  41. Діаметр і крок різьби свічки запалювання можна визначити по маркуванню
  42. До кола первинної напруги системи запалювання відноситься
  43. Датчик детонації використовуються в роботі системи
  44. Вторинна напруга в класичній системі запалювання досягає
  45. Вторинна напруга в цифрової системи запалювання досягає
  46. Щоб свічка запалювання самоочищається від нагару, температура конуса ізолятора повинна бути в межах
  47. Магнітоелектричний датчик використовується в
  48. Відцентровий регулятор служить для зміни кута випередження запалювання залежно від
  49. вакуумний регулятор змінює кут випередження запалювання залежно від
  50. Транзисторний комутатор системи запалювання призначений
  51. Відцентровий регулятор випередження запалювання із збільшенням частоти обертання колінвалу
  52. Елемент системи запалювання який збільшує напругу
  53. Встановлення занадто широкого зазору в свічці запалювання, призведе до проблем роботі, тому що напруга пробою буде
  54. У маркуванні свічки «А 20 ДВ» чісло20 характеризує
  55. У маркуванні свічки «А 17 ДВ» буква Д позначає довжину різьбової частини корпусу, рівну
  56. У маркуванні свічки «А 14 ДВ» буква В означає
  57. Більш «холодної» із зазначених свічок запалювання вважається  
  58. На двигуні встановлена свічка «А 17 ДВ», але вона дає калійне запалювання, для усунення зазначеного недоліку необхідно вибирати свічку з маркуванням
  59. Величина зазору (в мм) між електродами свічки запалювання контактно-транзисторної системи запалювання дорівнює
  60. Подача іскри здійснюється, коли поршень не доходить до верхньої мертвої точки (ВМТ) на такті
  61. Іскра між електродами свічки з'являється в момент
  62. До кола первинної напруги системи запалювання відноситься
  63. В звичайній світло випромінюючій лампі нитка розжарення виготовлена з
  64. В фарі положення нитки розжарення лампи відносно відбивача забезпечує
  65. Умови, що дозволяють на експлуатація ксенонових фар є
  66. Матричні фари складаються з
  67. До складу задніх ліхтарів в обов'язковому порядку повинні входити
  68. Термін «газорозрядна лампа» застосовується до ламп, що застосовуються в головній оптиці автомобіля
  69. Простим електричним колом називають
  70. В електричний ланцюг увімкнуто кілька однакових ламп, напруга на кожній з них рівня напрузі джерела, тому що їх підключили
  71. Трансформатор служить
  72. Провідниками електричного заряду можна вважати.
  73. В датчику рівня палива в паливному баку використовується
  74. Електродвигуни застосовуються на автомобілях у приводі
  75. Реверсування електродвигунів досягається за рахунок
  76. Електродвигун склоочисника може використовувати три щітки для того щоб
  77. Типовий колір дроту, який з’єднується з масою, згідно європейському коду
  78. Реле можна розглядати як
  79. Котушка з залізним осердям називається
  80. Основне призначення діода
  81. В режимі пробою працюють
  82. Два р-n переходи має
  83. За допомогою електричної мережі вирішуються завдання
  84. Величина, яка є незмінною при послідовному з’єднанні
  85. Нерухомою частиною електродвигуна є -
  86. Три р-n переходи має напівпровідник
  87. Напруга більшості датчиків кисню змінюється в діапазоні
  88. Відношення маси повітря до палива, яке гарантує повне і чисте згорання палива і кисню
  89. Покази датчика тиску у впускному колекторі при непрацюючому двигуні і включеному запалюванні змінюються в діапазоні
  90. Продукти неповного згорання палива, які забруднюють навколишній світ, мають назву
  91. Продукти згорання палива, які не забруднюють навколишній світ
  92. Другий датчик кисню, встановлений в системі випуску, повинен контролювати роботу
  93. Збільшення вмісту оксиду азоту відбувається, коли при згоранні палива
  94. Тип бензинової системи в приску, яка розпилює паливо в камеру згорання, має назву
  95. Тип бензинової системи в приску, яка використовує єдиний інжектор, розпиляючий паливо в напрямку дросельної заслінки, має назву
  96. Лямбда-датчик, встановлений в системі випуску, повинен контролювати
  97. Основні вхідні параметри блоку управління для визначення моменту запалювання і тривалості вприску, мають назву
  98. Оберти двигуна визначає
  99. Потенціометр дроселя дає інформацію про
  100. Електронний блок управління двигуном змінює величину крутного моменту за рахунок
  101. В системі уприскування L- Jetronic впорскування палива
  102. Механічне впорскування палива в системі
  103. В системі MP-Motronic реалізація впорскування палива
  104. Механічні форсунки використовуються в системах сумішоутворенням
  105. П’єзофорсунки використовуються в системах паливоподачі
  106. Електромагнітні форсунки використовуються в системах паливоподачі
  107. Прилад, який вимірює параметри роботи двигуна і перетворює  їх в електричні сигнали називається
  108. Система управління двигуном Bosch-Motronic поєднує такі основні системи
  109. Роботою пускової форсунки системі уприскування KЕ- Jetronic керує
  110. Роботою виконавчих елементів двигуна керує
  111. Паливний насос високого тиску використовується в системах
  112. Датчик кисню, встановлений в системі випуску, повинен визначати
  113. До виконавчих елементів системи управління двигуном відноситься
  114. Відмінність системи уприскування KЕ- Jetronic від K- Jetronic
  115. Датчик, який визначає кількість повітря, що надходить у двигун називається
  116. Двигун припиняє працювати при відмові
  117. Найчастіше електробензонасос в інжекторних системах живлення автомобілів розташовується
  118. Необхідна кількість палива, що впорскується форсункою забезпечується
  119. Задача електронного блоку управління антиблокувальної системи (ABS) полягає в тому,  щоб  порівнювати сигнали від датчиків швидкості коліс, і визначати таку характеристику коліс, як
  120. Задача антипробуксовочної системи полягає в тому, щоб втручатися в роботу системи гальмування, якщо сигнал від датчика швидкості коліс, визначає, що частота обертання колеса
  121. Якщо колесо блокується підчас гальмування транспортного засобу, з антиблокувальною системою (ABS), дії електронного блоку ABS по відношенню до тиску будуть
  122. Парковочний автопілот активується
  123. Не впливає на процес парковки за допомогою парковочного автопілота
  124. До пасивного типу колісний датчик антиблокувальної системи гальм (АБС) відноситься
  125. 125. До складу системи курсової стійкості автомобіля не входить
  126. В електронній системі керування жорсткістю підвіски використовується
  127. До пасивної система безпеки відноситься
  128. Електромагнітна муфта системи кондиціонування призначена для
  129. 129. В колісному датчику антиблокувальної системи гальм (АБС) принцип роботи  схожий на роботу генератора
  130. Компресор системи кондиціонування призначення для
  131. Ультразвуковий датчик використовується в системі
  132. Іммобілайзер призначений
  133. Визначати склад відпрацьованих газів газоаналізатором потрібно
  134. Вольтметр призначений
  135. Зміну електричного сигналу з часом графічно показує
  136. Ареометр призначений
  137. Для регулювання фар застосовується
  138. Визначити вміст оксиду вуглецю у вихлопних газах можна за допомогою
  139. Перевірку опору обмоток статора виконують мультиметром в режимі
  140. На несправність у роботі двигуна вказує зменшення у відпрацьованих газах
  141. Перевірку бортової напруги найкраще проводиться режимі мультиметра
  142. Люксметр призначений
  143. Переваги універсальних сканерів над спеціальними
  144. Сила струму вимірюється
  145. Якщо паливо-повітряна суміш багато, то вихідний сигнал датчика кисню буде
  146. Стандартний діагностичний роз’єм
  147. Стандартний сканер призначений для
  148. Паливо-повітряна суміш називається стахіометричною, якщо вона
  149. Датчик масової витрати повітря слід перевіряти в наступних випадках
  150. При перевірці датчика положення дросельної заслінки найбільш ефективним є застосування
  151. Перевірка опору обмоток статора проводиться  режимі мультиметра 
  152. Чотирьохкомпонентний газоаналізатор не визначає
  153. Найгірший метод видалення кодів помилок з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)
  154. Температура датчика кисню для нормальної його роботи повинна бути
  155. Синусоїдний сигнал на осцилограмі можна отримати з
  156. Показник датчика тиску у впускному колекторі при повному навантаженні двигуна дорівнює
  157. Клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів сполучає дві системи
  158. В системі впорскування L-Jetronic використовується
  159. Система рециркуляції відпрацьованих газів використовується
  160. Ультрафіолетовий течешукач використовують для діагностики
  161. Кількість палива, що допускається, щоб витікала з форсунки системи  впорскування  L-Jetronic за 1 хвилину при перевірці її на герметичність дорівнює
  162. Справний датчик положення дросельної заслінки повинен видавати напругу в діапазоні
  163. При повністю закритій дросельній заслінці напруга на виході датчика положення дросельної заслінки не повинен перевищувати
  164. Швидкі коди неполадок можна зчитувати за допомогою
  165. За частотою передачі коди несправностей умовно поділяються на
  166. Після ремонту необхідно видалити всі коди несправностей з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)
  167. За стандартом OBD-II буквою B позначається несправність, якщо вона виникла в
  168. Логічний пробник має переваги, тому що
  169. Спеціальний сканер призначений для
  170. При «отруєнні» датчика кисню свинцем чи кремнієм він видає помилковий сигнал про
  171. При передачі повільного коду неполадок перша цифра коду залежить від
  172. Код неполадок відповідає непостійній несправності. якщо
  173. За стандартом OBD-II буквою Р позначається несправність, якщо вона виникла в
  174. Основне призначення системи самодіагностики
  175. За стандартом OBD-II буквою С позначається несправність, якщо вона виникла в
  176. За стандартом OBD-II буквою U позначається несправність, якщо вона виникла в
  177. Найкращій метод видалення кодів помилок з пам’яті електронного блоку управління (ЕБУ)
  178. Параметру справного датчика тиску в впускному колекторі на холостому ходу відповідає значення
  179. Умови виникнення коду несправності в електронній системі управління автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) є коли
  180. Причини мимовільного загальмовування автомобіля
  181. Тепловий розмикач може бути включений в мотор очищувача щоб
  182. Датчик кута повороту навколо вертикальної осі використовується в
  183. Умовою запису коду несправності в контурі соленоїда автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) є
  184. Причини нагріву барабана заднього гальма
  185. Починати діагностику електронної системи управління двигуном (ЕСУД) потрібно починати з діагностичних карт
  186. Низький рівень масла автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) призводить до
  187. Причиню заносиу або відводу у бік при гальмуванні автомобіля є
  188. Парковка щіток очищувача за краями скла зменшує
  189. Наявність значних часток пластику в піддоні автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) вказує на
  190. Потріба надмірного зусилля при натисненні на педаль при гальмуванні автомобіля, вказує на
  191. Система очищувача вітрового скла може мати
  192. За стандартом OBD-II цифра 0 в коді Р0123 вказує, що
  193. За стандартом OBD-II цифра 3 в коді Р0301 вказує, що
  194. За стандартом OBD-II цифра 8 в коді Р0801 вказує, що
  195. За стандартом OBD-II цифра 6 в коді Р1621 вказує, що
  196. За стандартом OBD-II цифра 2 в коді Р0271 вказує, що
  197. Опір колісного індукційного датчика повинен знаходиться в діапазоні
  198. Схеми організації гібридних автомобілів поділяються
  199. Електромобіль може працювати без коробки переключення передач, якщо
  200. Масове впровадження електромобілів на сучасному етапі гальмує
  201. Вкажіть, що з переліченого не є одним із різновидів автоматичної коробки перемикання передач (АКПП)
  202. Більшість виконавчих механізмів електронних системи керування автоматичною коробкою перемикання передач (АКПП) за принципом дії є
  203. Завданням електронних систем керування автоматичною коробкою перемикання передач (АКПП) є
  204. Режим кік-даун в автоматичній коробці перемикання передач (АКПП)  використовується з метою
  205. Електронний блок керування автоматичної коробки перемикання передач (АКПП) може переключати передачі з використанням різних алгоритмів – спортивного, зимового і т.д. з метою
  206. Головним датчиком антиблокувальної системи гальм (ABS) є
  207. Гіроскоп в системах курсової стійкості використовується
  208. Режим, який не є одним з режимів роботи каналу антиблокувальної системи гальм(ABS)
  209. Датчик положення дросельної заслінки в електронній системі управління двигуном (ЕСУД) є
  210. Абревіатура GPS перекладається, як
  211. До складу системи GPS входить
  212. Точність визначення координат об’єкта згідно стандарту GPS
  213. Не входить до складу основних функцій охоронних автомобільних систем
  214. До складу автомобільної охоронної системи не відноситься
  215. Кінцеві вимикачі дверей та капота, які використовуються в охоронних автомобільних системах відносяться до датчиків типу
  216. Підвищити надійність охоронних автомобільних електронних систем дозволяє функція
  217. Частота передачі коду брелком автосигналізацій в Україні
  218. Зчитування коду з чіп-ключа може проходити
  219. У бортових комп’ютерах автомобілів використовується відображення інформації на
  220. Вхідним сигналом системи електронного підсилення керма є
  221. У електронній системі управління двигуном (ЕСУД) використовується датчик фаз з метою
  222. Після постановки автомобіля на пост ремонту необхідно повісити табличку з написом «Двигун не запускати - працюють люди». Цей напис відноситься до типу знаків безпеки, які мають назву
  223. У разі попадання етильованого бензину на шкіру рук або інші частини тіла необхідно виконати такі заходи
  224. Автобуси та вантажні автомобілі, пристосовані для перевезення людей, забезпечують вогнегасниками такого типу
  225. Для індивідуального освітлення і ручного електроінструменту при роботі в небезпечних виробничих зонах використовують величину напруги
  226. Про нещасний випадок в першу чергу необхідно повідомити
  227. При опіках шкіри кислотою необхідно виконати такі заходи
  228. Комфортна температура повітря навколишнього середовища для працездатної людини повинна бути
  229. Колір, який використовується для визначення місця приєднання заземлення
  230. Перша допомога у разі поранення – це зупинити кровотечу, запобігти зараженню. Потрібно виконати такі дії

 

 Критерії оцінювання

Правильна відповідь – 1 бал, максимальна сума – 50 балів

 

  

Рівень

Кількість набраних балів

Якість відповіді

 (%)

Оцінка за 12-ти бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів

Середній

34-35

68-70%

4

36-37

72-74%

5

38-39

76-78%

6

Достатній

40-41

80-82%

7

42-43

84-86%

8

44-45

88-90%

9

Високий

46-47

92-94%

10

48-49

96-98%

11

50

100%

12