Державна кваліфікаційна атестація

Тестові завдання

 професія 7231 Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, 3 розряд

https://drive.google.com/file/d/1uq9_5FmaV6WcJ8ol4lx0u3ZGqf11ek9g/view?usp=sharing

 

І. Вибрати одну правильну відповідь

  1. Обпилювання - це операція

 

  • зняття шару металу за допомогою ножівки
  • зняття шару металу за допомогою шабера
  • зняття шару металу за допомогою зубила
  • зняття шару металу за допомогою напилка

 

  1. За профілем різьба буває

 

  • ліва та права
  • зовнішня та внутрішня
  • трикутна, прямокутна, трапецоїдна, упорна, кругла
  • упорна, кругла

 

  1. Найбільшою корозійною стійкістю володіють такі метали

 

  • мідь
  • залізо
  • хром, нікель
  • алюміній

 

  1. Цифра в марці сталі Ст.4 означає

 

  • номер сталі
  • нічого
  • кількість вуглецю 0,4%
  • номер деталі

 

5.Штангенциркуль ЩЦ-1            призначено для

 

  • зовнішніх, внутрішніх вимірювань та для визначення глибини
  • тільки зовнішніх і внутрішніх вимірювань
  • тільки визначення глибини
  • визначення відхилень

 

6.Мікрометр важільний належить до

 

  • штихових засобів вимірювання
  • мікрометричних засобів вимірювання
  • важільних мікрометричних засобів вимірювання
  • індикаторних засобів вимірювання.

 

7.При ремонті автомобілів з високим розташуванням вузлів і деталей застосовуються

 

  • сходи – драбини з рівнями шириною не менше100 мм
  • сходи – драбини з рівнями шириною не менше 150 мм
  • приставні сходи
  • металева драбина

 

 

 

8.При опіках шкіри  кислотою необхідно виконати такі заходи:

 

  • промити розчином борної кислоти( одна чайна ложка кислоти на склянку води)
  • промити слабким розчином оцтової кислоти (оцет на половину розведений водою)
  • промити розчином питної соди (одна чайна ложка соди на склянку води)
  • промити кип’яченою водою

 

  1. Трансмісія – це сукупність агрегатів, призначених для передачі

 

  • крутного моменту від двигуна на ходову частину
  • крутного моменту від двигуна на ведучих коліс
  • крутного моменту від двигуна на передній міст
  • крутного моменту від двигуна на задній міст

 

  1. Двигун внутрішнього згорання – це теплова машина,

 

  • в якій виконується перетворення якого-небудь виду енергії в механічну роботу
  • в якій хімічна енергія згорання палива  перетворюється  в механічну роботу
  • яка служить для перетворення якого-небудь виду енергії в роботу
  • яка служить для перетворення механічної енергії палива в енергію обертання колінчатого валу

 

  1. Робочий об'єм циліндра – це простір, який

 

  • заходиться над поршнем при його положенні в начальній мертвій точці
  • знаходиться над поршнем при його положенні в верхній мертвій точці
  • звільняє поршень при переміщенні з верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки
  • заходиться під поршнем при його положенні в нижній мертвій точці

 

  1. Літраж багатоциліндрового двигуна – це

 

  • сума повних об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума об’ємів всіх циліндрів двигуна
  • сума об’ємів всіх циліндрів двигуна

 

  1. Зі збільшенням величини ступенів стискання потужність двигуна

 

  • збільшується
  • зменшується
  • збільшується в два рази
  • не змінюється

 

  1. Кривошипно-шатунний механізм служить для

 

  • перетворення крутного моменту в обертальний рух
  • перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінвалу
  • перетворення правого моменту в обертальний рух
  • перетворення зворотного руху поршня в обертальний рух колінвалу

 

  1. Склад кривошипно-шатунного механізму

 

  • колінвал, маховик, поршень, шатуни, кільця
  • колінвал, штовхачі, коромисла, поршні, кільця, шатуни, маховик
  • блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик
  • блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик, шатуни, поршні, кільця, поршневі пальці, вкладиші

 

  1. Газорозподільний механізм служить для

 

  • подачі горючої суміші в циліндри двигуна
  • перетворення палива в горючу суміш
  • своєчасної подачі горючої суміші в циліндри двигуна і випуску відпрацьованих газів
  • подачі горючої суміші у двигун

 

  1. Система охолодження призначена для

 

  • нагрівання горючої суміші
  • охолодження мастила в картері двигуна
  • прогріву двигуна, підтримання оптимальної температури двигуна
  • охолодження горючої суміші

 

  1. Редукційний клапан системи змащення служить для

 

  • очищення мастила
  • охолодження мастила
  • перепустки в магістраль
  • зберігання системи від надмірного тиску

 

  1. Система живлення служить для

 

  • зберігання запасу палива і його подачі, очищення, очищення повітря
  • приготування горючої суміші
  • випуску відпрацьованих газів
  • всього перерахованого

 

  1. Система живлення дизельного двигуна має у складі

 

  • бак, фільтр-відстійник, паливно-підкачувальний насос, карбюратор, повітряний фільтр, глушник
  • бак, насос високого тиску, форсунка, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
  • бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
  • бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, глушник.

 

  1. Частина системи охолодження, яка регулює температуру рідини та прискорює прогрівання двигуна, є

 

  • водяний насос
  • термостат
  • вентилятор
  • радіатор

 

  1. Прискорювальний насос карбюратора вступає в роботу при

 

  • роботі двигуна на повних навантаженнях
  • різкому натисканні на педаль газу
  • переході роботи двигуна з повних навантажень на холостий хід
  • роботі двигуна на низьких навантаженнях

 

  1. Економайзер вступає в роботу при

 

  • запуску двигуна
  • роботі на холостому ході
  • роботі на повних навантаженнях
  • зупинці двигуна

 

  1. Трансмісія складається з таких складових

 

  • зчеплення, карданна передача, задній міст
  • зчеплення, коробка передач, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
  • зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
  • зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача

 

  1. Синхронізатор призначений для

 

  • збільшення передаточного числа
  • безшумного включення передач
  • збільшення крутного моменту
  • зменшення передаточного числа

 

  1. Роздавальна коробка призначена для

 

  • включення і виключення переднього ведучого моста
  • збільшення швидкості руху
  • розподілення крутного моменту між ведучими мостами автомобіля
  • включення і виключення переднього ведучого моста, збільшення швидкості руху

 

  1. Примусове блокування диференціалу застосовують для

 

  • збільшення крутного моменту
  • збільшення швидкості обертання ведучих коліс
  • підвищення прохідності транспортного засобу
  • зменшення крутного моменту

 

  1. Ресора – це пружна частина підвіски між віссю і кузовом, призначена для

 

  • пом’якшення ударів під час їзди
  • гасіння коливань
  • збільшення коливань
  • пом’якшення ударів під час їзди, гасіння коливань

 

  1. Амортизатор – це пристрій для

 

  • гасіння коливань і поглинання  поштовхів та ударів  рухомих елементів
  • передачі зусилля на раму автомобіля
  • передачі зусилля на балки мостів та корпус автомобіля
  • передачі зусилля на балки автомобіля

 

  1. Рульове керування складається з елементів

 

  • рульового механізму і рульового приводу
  • рульового колеса, картера вала і тяг
  • ролика і черв’яка, картера, сошки і тяг
  • ролика і черв’яка, картера, сошки

 

  1. На легкових автомобілях встановлені гальма такого виду

 

  • гідравлічні механізми коліс і гідровакуумний підсилювач
  • гідравлічні механізми коліс, гідропривід і вакуумний підсилювач
  • пневмопривід коліс, компресор і гальмівний кран
  • гідравлічні механізми коліс і вакуумний підсилювач

 

  1. Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля

 

  • 3 мм
  • 5 мм
  • не менше 0,5 мм
  • 7 мм

 

  1. Густина електроліту літом складає

 

  • 1,23
  • 1,27
  • 1,29
  • 1,25

 

  1. Густина електроліту зимою складає

 

  • 1,23
  • 1,27
  • 1,29
  • 1,25

 

  1. Компоненти, з яких виготовляється електроліт

 

  • H2 Cl + H2 O
  • H2SO4+H2 O
  • H2 Cl +.H2SO4
  • H2SO4+H O

 

  1. Густина електроліту перевіряється прибором

 

  • кислотомір
  • спиртометр
  • ареометр
  • манометр

 

  1. В автомобільному акумуляторі завжди більше пластин

 

  • позитивних
  • негативних
  • гладких
  • шороховатих

 

  1. Зазор, який допускається між контактами переривача

 

  • 0,25-0,30 мм
  • 0,30-0,40 мм
  • 0,45-0,50 мм
  • 0,35-0,45 мм

 

  1. Відцентровий регулятор призначений для

 

  • визначення кількості обертів колінвала
  • зміни кута запалювання залежно від загрузки
  • зміни кута запалювання залежно від числа обертів колінвала
  • зміни кута запалювання незалежно від загрузки

 

  1. Вакуумний регулятор призначений для

 

  • зміни кута запалювання, залежно від навантаження
  • зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінвала
  • визначення кількості обертів колінвала
  • визначення кількості кругів колінвала

 

  1. Зазор між електродами свічки запалювання перевіряється

 

  • щупом пластинчастим
  • щупом круглим
  • лінійкою
  • щупом квадратним

 

  1. Зазор між електродами свічки регулюється

 

  • спеціальним приладом
  • підгинанням бокового електроду
  • щупом
  • пластиною

 

  1. Запобіжники призначені для

 

  • передачі струму на споживачі
  • захисту кола струму від замикання
  • підсвічування споживачів
  • регулювання струму

 

44.У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на

 

  • загальна кількість коліс на автомобілі
  • кількість ведучих коліс
  • кількість керованих коліс
  • кількість некерованих коліс

 

  1. Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми бортиками входять

 

  • у кільцеву виточку на стрижні клапана
  • в опорну шайбу
  • у напрямну втулки
  • не відомо

 

  1. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із

 

  • сталі
  • міді
  • силуміну
  • латуні

 

  1. Для одержання заднього ходу в коробці передач встановлюють

 

  • проміжну шестерню
  • вторинний вал
  • проміжний вал
  • первинний вал

 

  1. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач

 

  • Синхронізатор
  • Замок
  • Фіксатор
  • Ключ

 

  1. Способи, якими забезпечується циркуляція дизпалива між паливним баком та паливним насосом високого тиску

 

  • паливопідкачувальним насосом
  • стисненим повітрям
  • паливним насосом високого тиску
  • розрідженням в впускному колекторі

 

  1. Розподільчий вал змащується

 

  • розбризкуванням
  • під тиском
  • комбіновано
  • змазуванням

 

  1. Найбільш токсичними речовинами в газах двигунів, що відробили, є

 

  • водень
  • вуглець
  • окис вуглецю
  • кисень

 

  1. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс

 

  • крайньому лівому
  • крайньому правому
  • середньому
  • будь-якому

 

  1. Прилад, в якому відбувається віддача тепла від охолодної рідини в атмосферу

 

  • у радіаторі
  • у вентиляторі
  • у відцентрованому насосі
  • у круговому вентиляторі

 

  1. Туге обертання рульового вала може бути зумовлено

 

  • деформацією деталей рульового привода
  • надлишком оливи
  • неправильним регулюванням приводу або механізму
  • деформацією деталей рульового привода, неправильним регулюванням приводу або механізму

 

  1. Двигун, в якому горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається

 

  • у карбюраторному
  • у газовому
  • у дизельному
  • у електричному

 

  1. Притирання клапанів проводиться

 

  • напилком
  • надфілем
  • мілким абразивним кругом
  • абразивною пастою

 

  1. Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, є

 

  • переривник
  • розподільник
  • котушка запалювання
  • котушка розподільника

 

  1. Щоденне технічне обслуговування виконується

 

  • перед виїздом на лінію
  • після роботи
  • в міжзмінний час
  • у всіх перерахованих випадках

 

  1. Причиною неефективної дії гальм можуть бути

 

  • підтікання рідини з гідроприводу, попадання повітря в гідропривід
  • порушення регулювання приводу або механізму
  • низький тиск у пневмоприводі
  • всі вказані чинники

 

  1. Перегрів двигуна може супроводжуватись наступними явищами

 

  • підгоранням клапанів
  • коробленням головки блока
  • заляганням кілець
  • всіма переліченими явищами

 

  1. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за

 

  • один оберт колінвала
  • два оберти колінвала
  • чотири оберти колінвала
  • три оберти колінвала

 

62.Маховик служить для

 

  • підвищення рівномірного обертання колінвала
  • врівноваження незбалансованих мас
  • запуску двигуна стартером
  • підвищення рівномірного обертання колін вала, запуску двигуна стартером

 

  1. Направляючі втулки клапанів виготовлені

 

  • з чавуну
  • з силуміну
  • з бронзи
  • з латуні

 

  1. Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться

 

  • на холодному двигуні
  • на прогрітому двигуні
  • на гарячому двигуні
  • різниці немає

 

  1. В системі мащення вантажних автомобілів застосовуються фільтри

 

  • з паперовим фільтруючим елементом
  • відцентровані
  • з паперовим фільтруючим елементом, відцентровані
  • не відцентровані

 

  1. Система технічного обслуговування організовується для

 

  • підтримання функціональних властивостей механізмів, агрегатів і автомобіля в цілому
  • запобігання передчасного механічного зношення деталей
  • своєчасне усунення дефектів
  • рішення всіх перерахованих завдань

 

  1. Масло в двигуні змінюється при

 

  • технічному обслуговуванні (ТО)-1
  • технічному обслуговуванні (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванні (СО)
  • технічному обслуговуванні (ТО)-5

 

 

  1. Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання

 

  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мастильних робіт
  • всіх перерахованих робіт

 

  1. Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання

 

  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мийних робіт
  • підтримки технічного стану автомобіля в працездатному стані

 

  1. Зчеплення «буксує», якщо

 

  • великий вільний хід педалі
  • відсутній вільний хід педалі
  • знос підшипника муфти вимикання
  • повітря в гідроприводі

 

  1. Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями

 

  • зняттям металу в противовагах
  • висвердлюванням металу в противовагах
  • установкою додаткових деталей
  • зварюванням деталей

 

  1. Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву

 

  • розточка
  • розвертання
  • притирання
  • хонінгування

 

  1. Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини

 

  • зношування підшипників колінчастого вала
  • зниження продуктивності масляного насоса
  • збільшення продуктивності масляного насоса
  • зносу деталей циліндропоршневої групи

 

  1. Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином

 

  • після зниження температури двигуна до 40 ° С
  • відразу ж після вимкнення прогрітого двигуна
  • після охолодження двигуна
  • в будь-який момент незалежно від температури двигуна

 

  1. Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється

 

  • компрессометром
  • лінійкою
  • кіслотомером
  • динамометр-люфтометром

 

  1. Двигун прослуховується таким чином

 

  • динамометричною рукояткою
  • важелем плунжерним солідолонагнітачем
  • стетоскопом
  • компрессометром

 

  1. Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування

 

  • послаблення кріплень і порушення шплінтовки
  • люфт рульового колеса більше допустимого
  • великий знос деталей рульового керування
  • при всіх перерахованих несправності

 

  1. В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину

 

  • охолоджуючу рідину того ж складу
  • дистильовану воду
  • воду або охолоджуючу рідину
  • газовану воду

 

79.Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при

 

  • технічному обслуговуванню (ТО)-1
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванню (СО)
  • технічному обслуговуванню (ТО)-3

 

  1. Ускладнене перемикання передач викликають такі причини

 

  • знос шестерень
  • знос підшипників і шліцьових з'єднань
  • деформація важеля перемикання передач
  • деформація вилок перемикання передач

 

  1. Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні

 

  • в передньому (нижньому)
  • в задньому (верхньому)
  • в середньому
  • у верхньому

 

  1. Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом

 

  • контрольною лампою
  • тахометром
  • барометром
  • економайзером

 

  1. Напилки з подвійною (перехресною) насічкою застосовують для операцій обпилювання

 

  • м`яких металів
  • дерева, шкіри, гуми
  • середніх і твердих металів
  • дерева

 

  1. Для гуми характерні такі властивості

 

  • твердість, міцність, пластичність
  • твердість, теплостійкість, зносостійкість, хімічна стійкість
  • хімічна стійкість, механічна міцність на розрив
  • висока еластичність, вібростійкість, хімічна стійкість, механічна міцність на розрив

 

  1. Механічні властивості конструкційних матеріалів мають назву

 

  • твердість
  • крихкість
  • в’язкість
  • жаростійкість

 

  1. При заміні мостів і ресор під піднятий кінець рами необхідно

 

  • залишити машину на домкратах
  • підставити цеглу, деревину або інші різні предмети
  • нічого не робити
  • використовувати спеціальні підставки

 

  1. При розбиранні і складанні машин, агрегатів, вузлів на відстані від машин до стаціонарного обладнання передбачають проходи шириною

                     

  • не менше 1,2 м                                                              
  • 5 м
  • 2,5 м
  • 3 м

 

  1. Колір, який використовується для визначення місця приєднання заземлення

 

  • жовтий
  • зелений
  • синій
  • червоний

 

  1. Ступінь стискання у карбюраторних двигунів становить

 

  • 9-11
  • 10-15
  • 16-18
  • 10-14

 

  1. Ступінь стискання у дизельних двигунах становить

 

  • 6,5-11
  • 16-28
  • 14-21
  • 15-22

 

91 . Багата суміш використовується при

 

  • запуску двигуна
  • роботі двигуна на холостому ходу
  • роботі двигуна на повних навантаженнях
  • зупинці двигуна

 

92 . Збіднена суміш застосовується при

 

  • запуску двигуна
  • роботі на холостому ході
  • середніх навантаженнях
  • повних навантаженнях

 

  1. На автомобілях ставлять типи повітряних фільтрів

 

  • інерційно-мастильні
  • фільтри з сухим фільтруючим елементом
  • інерційно-мастильні, фільтри з сухим фільтруючим елементом
  • фільтри з вологими фільтруючими елементами

 

94 . Кількість дизельного пального, яке впорскується форсункою в циліндр двигуна, змінюється таким чином

 

  • регулюється зусиллям пружини форсунки
  • регулятором моменту впорскування
  • поворотом плунжера у паливному насосі високого тиску
  • поворотом плунжера у паливному насосі низького тиску

 

  1. Механізм управління коробкою передач складається з таких складових

 

  • важеля, валів, синхронізаторів і шестерень
  • важеля , повзунів, вилок, фіксаторів,  замка
  • важеля , повзунів,  валів і набора шестерень
  • важеля , валів, синхронізаторів і шестерень

 

96.Брекер забезпечує міцність шині та призначений для

 

  • пом'якшення дії протектора на каркас шини
  • запобігання відшарування протектора під дією зовнішніх сил
  • захисту камер від пошкодження
  • зменшення тертя каркасу та протектору

 

  1. Позитивне сходження керованих коліс застосовується на автомобілях

 

  • передньопривідних
  • задньопривідних
  • повнопривідних
  • всіх автомобілів

 

  1. 98. Поршневий палець в верхню головку шатуна монтується

 

  • “плаваючим”
  • з гарантованим натягом
  • “плаваючим”, з гарантованим натягом в залежності від конструкції двигуна
  • з негарантованим натягом

 

99 . Підвіску двигуна до рами виконують

 

  • зварюванням
  • клепанням
  • жорстким кріпленням
  • пружним кріпленням через гумову подушку

 

  1. 100. Детонаційне згорання в циліндрах двигуна відбувається зі швидкістю

 

  • до 30м/сек
  • до 100м/сек
  • до 300м/сек
  • до 3000м/сек

 

  1. 111. Гнучкий металевий рукав між приймальними трубами та глушником дизеля служить для

 

  • підвищення герметичності
  • збільшення міцності
  • зниження вібрації
  • зменшення міцності

 

  1. 112. Падіння тиску в пневмосистемі приводу гальм, яке при натиску педалі, не повинно перевищувати на протязі 15 хвилин

 

  • 05 кг/кв.см
  • 05КПа
  • 05МПа
  • 1МПа

 

  1. Рівень рідини в системі охолодження перевіряється при

 

  • щоденному обслуговуванні (ЩО)
  • технічному обслуговуванні (ТО)-1
  • технічному обслуговуванні (ТО)-2
  • ТО

 

  1. Планово-попереджувальна система технічного обслуговування сприяє

 

  • постійному підтримуванню рухомого складу в працездатному стані
  • зменшеною інтенсивності зносу деталей
  • попередження відмов і несправностей
  • у всіх перерахованих випадках

 

  1. Періодичність технічного обслуговування (ТО) встановлена ​​за показниками

 

  • фактичному пробігу в кілометрах з урахуванням категорій умов експлуатації
  • фактичному пробігу в кілометрах без будь-яких коригувань
  • фактичному пробігу в кілометрах з урахуванням кваліфікації водія
  • у випадках Б,В

 

  1. Діагностування - це визначення техніфчного стану

 

  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів без розбирання
  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів з розробкою 25%
  • автомобілів, їх агрегатів і вузлів з розробкою 50%
  • у всіх перерахованих випадках

 

  1. Щоденне обслуговування (ЩО) виконується

 

  • в робочий час
  • після 1 години роботи автомобіля
  • перед початком роботи автомобіля
  • коли завгодно

 

  1. Відновлення зношеної поверхні поршневого пальця виконується

 

  • пайкою
  • автоматичним наплавленням під шаром флюсу
  • хромуванням
  • наплавленням за допомогою ручного газового зварювання

 

  1. Високий клас чистоти обробки поверхні деталі досягається методом

 

  • полірування
  • фрезерування
  • чорнового точіння
  • чистового точіння

 

  1. Відмови в дизельному двигуні найчастіше відбуваються

 

  • в кривошипно-шатунного механізму
  • в мастильній системі
  • в системі охолодження
  • в системі живлення

 

  1. Технічне обслуговування (ТО)-1 по обслуговуванню акумуляторної батареї проводиться у таких заходах:

 

  • очистити поверхню батареї і перевірити рівень електроліту
  • очистити поверхню батареї і перевірити щільність електроліту
  • акумуляторна батарея не обслуговується
  • необхідно очистити електроліт

 

  1. Найменшу трудомісткість має вигляд технічного обслуговування:

 

  • технічного обслуговування (ТО)-1
  • сезонного обслуговування (СО)
  • технічного обслуговування (ТО)-2
  • щоденного обслуговування

 

  1. Знос шийок колінчастого вала з номінальними розмірами усувається такими діями:

 

  • шліфуванням під ремонтний розмір
  • електродуговим наплавленням під номінальний розмір
  • залізненням під номінальний розмір
  • всіма перерахованими способами

 

  1. Вільний хід педалей зчеплення і гальма вимірюється

 

  • важелем плунжерним солідолонагнітачем
  • стетоскопом
  • компрессометром
  • лінійкою

 

  1. Технічне обслуговування (ТО) при експлуатаційній обкатці проводиться перед початком роботи таких машин:

 

  • нових машин
  • капітально відремонтованих машин
  • нових або капітально відремонтованих машин
  • всіх машин

 

  1. Підшипники маточин передніх коліс змащують при:

 

  • технічному обслуговуванню (ТО)-2
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2 та сезонному обслуговуванні (СО)
  • весняному технічному обслуговуванні
  • зимовому технічному обслуговуванні

 

  1. Технічний стан системи мащення двигуна перевіряють за такими параметрами:

 

  • наявністю масла в картері двигуна
  • змащувальними властивостями масла
  • покажчиком тиску масла і кольором масла
  • покажчиком кольору масла

 

  1. Неповне вимикання зчеплення відбувається при таких несправностях:

 

  • зносі фрикційних накладок веденого диска
  • відсутності вільного ходу педалі зчеплення
  • великому вільному ході педалі зчеплення
  • малому вільному ході педалі зчеплення

 

  1. При щоденному обслуговуванні (ЩО) проводяться такі операції технічного обслуговування рульового керування:

 

  • перевірка герметичності з'єднань і шлангів гідропідсилювача рульового керування
  • промивання фільтра насоса гідропідсилювача рульового керування
  • перевірка люфту (вільного ходу) рульового колеса
  • перевірка зусилля повороту рульового колеса за допомогою люфтоміра-динамометра

 

  1. Компресія в циліндрах двигуна в найбільшій мірі залежить від технічного стану

 

  • циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму
  • системи охолодження, системи мащення
  • системи охолодження, газорозподільного механізму
  • системи мащення, циліндропоршневої групи

 

  1. Вид обкатки двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) має назву

 

  • холодна обкатка
  • гаряча обкатка
  • гаряча обкатка під навантаженням
  • всі відповіді

 

  1. Причини, які вказують на несправність стартера:

 

  • знос щіток і колектора
  • несправність контактної частини вимикача
  • обрив і замикання в обмотках
  • всі перераховані причини

 

  1. Щітки генераторів виготовляють з таких матеріалів:

 

  • міді
  • графіту з додаванням міді
  • графіту
  • свинцю

 

  1. Рівень електроліту в банках над сіткою повинен бути:

 

  • нарівні з сіткою
  • вище на 1-2 мм
  • вище на 2-4 мм
  • вище на 10-15 мм

 

  1. У маркуванні акумуляторної батареї 6СТ - 75ЕМ число 6 вказує на:

 

  • напругу батареї в 6 В
  • кількість акумуляторів в батареї
  • кількість сепараторів
  • кількість позитивних пластин