Основи філософських знань
Опрацювати матеріали уроків та виконати завдання.
Денна форма навчання, групи АД1а, АД1б, Бм1а, БМ1б Виконані завдання надіслати для перевірки на електронну пошту викладача: Решетило Н.М. lorddmoty@gmail.com
Заочна форма навчання, групи АД1аз, БМ1аз. Виконані завдання надіслати для перевірки на електронну пошту викладача: Друщенко С.В. sv593725@gmail.com
денна
Підручник.В. Огнєв’юк, І. Утюж. Філософія, 10 клас
групи АД1а, БМ1а
Тема 1. Поняття філософії, її значення в системі вищої освіти
Опрацювати ст.. 6-10
Домашнє завдання: ст.. 10, № 2,5
Тема 2. Основні питання, методи і функції філософії
https://studfile.net/preview/5704676/page:4/
Домашнє завдання: в чому полягає основне питання філософії?
Тема 3. Історія філософії як науки та принципи ї періодизації
Домашнє завдання: виписати періоди розвитку філософії
Тема 4. Історичні типи філософії
Опрацювати ст.. 18 — 90
Домашнє завдання: ст.. 33, № 6; ст.. 43, № 3; ст.. 53, № 5 основні положення філософії Фалеса, Анаксимандра, Анаксимена, Піфагора, Геракліта, Зенона, Праменіда, Демокріта, Сократа, Платона, епікурейців, кініків, стоїків (наприклад, Піфагор вважав, що «Все є число»)
Тема 5. Загальна характеристика філософії середньовіччя, основні етапи її розвитку
Опрацювати ст.. 92 – 106
Домашнє завдання: ст.. 99, № 1, 2, 6; ст.. 106, № 1
Тема 6. Загальна характеристика та світоглядні основи епохи Відродження Опрацювати ст.. 108 – 114
Домашнє завдання: ст.. 114, № 2, 3
Тема 7. Філософія стародавнього світу, середньовіччя та Відродження
Виконати тест 1 https://forms.gle/51hs9s596b5WochV6
Тема 8. Історичні передумови появи філософії Нового часу та її загальна спрямованість
Опрацювати ст.. 116 – 138
Домашнє завдання: ст.. 119, № 2,4; ст.. 125, № 3; ст.. 137, № 1,2
Тема 9. Загальна характеристика епохи і необхідність розробки класичної німецької філософії
Опрацювати ст.. 140-145
Домашнє завдання: представники німецької класичної філософії
Тема 10. Теорія пізнання та етичні погляди І. Канта
Опрацювати ст.. 140 – 145
Домашнє завдання: ст.. 145, № 2,3
Тема 11. Об’єктивний ідеалізм Гегеля. Діалектика та принцип історизму. Суперечність між методом і системою
Опрацювати ст.. 146 – 152
Домашнє завдання: характеристика діалектики Гегеля
Тема 12. Антропологічний матеріалізм та психологічний аналіз сутності релігії Л. Фейєрбаха
Опрацювати ст.. 153-157
Домашнє завдання: ст.. 157, № 1,2,3
Тема 13. Особливості формування філософської думки в культурі Київської Русі
Опрацюватист.. 192 – 197
Домашнє завдання: ст.. 197, № 4
Тема 14. «Філософія серця» Г. Сковороди. Проблема людини та нації в творчості Кирило-Мефодіївського товариства. Філософські погляди Т. Шевченка
Опрацювати ст.. 198 – 205
Домашнє завдання: ст. 205, № 3
Тема 15. Історія філософії України
Опрацювати ст.. 191-223
Домашнє завдання: ст.. 205, № 3; ст..215, № 1; ст..223, №1
Виконати тест 2 https://forms.gle/w4RjYVT4F3GvDkgz5
Тема 16. Загальна оцінка і відмінні риси сучасної філософії, етапи її становлення
Домашнє завдання: законспектувати етапи становлення сучасної філософії та її напрями
Тема 17. Проблема систематизації основних галузей філософії
Домашнє завдання: заповнити таблицю
Галузь філософії | Предмет осмислення | Функція | Аспект рефлексії світогляду |
Онтологія | Світ | Онтологічна | Як можлива людина з її свідомістю у цьому світі? Яким має бути світ? |
Тема 18. Проблема структурування філософії
Домашнє завдання: законспектувати схему – Структура сучасної філософії за посиланням: http://www.info-library.com.ua/books-text-140.
Тема 19. Проблема єдності світу
https://studfile.net/preview/5563457/page:2/
https://scicenter.online/osnovyi-filosofii-scicenter/problema-ednosti-bagatovimirnosti-168568.html
Домашнє завдання: законспектувати поняття «онтологія», «буття»; зробити висновок щодо єдності світу
Тема 20. Свідомість як відображення буття
Домашнє завдання: законспектувати особливості свідомості, рівні свідомості;
Тема 21. Природа та призначення процесу пізнання. Практика як основа і рушійна сила пізнання
Домашнє завдання: законспектувати основні положення теми
Тема 22. Онтологія та гносеологія (самостійна робота)
Виконати тест 3 https://forms.gle/Mbp3vMhZrryYATV38
Тема 23. Поняття суспільства. Матеріалістичний та ідеалістичний підходи до розуміння суспільства
Домашнє завдання: законспектувати основні положення теми; підготуватися до заліку з дисципліни
Тема 24. Залік https://forms.gle/EoZ5msc1QrjRpcW16
заочна
групи АД1аз, БМ1аз
Теми для опрацювання:
- Предмет фіолософії
- Філософія Стародавнього світу, Середньовіччя, Нового часу (XVII— XVIII ст.), німецька класична філософія
- Історія філософії України, тенденції розвитку сучасної філософії
- Проблема систематизації філософського знання.
- Онтологія Гносеологія
- Соціальна філософія: філософська антропологія.
Рекомендована література:
Основна
- Філософія: Навч. посіб. / За ред. І. Ф. Надольного.
- Філософія. Курс лекцій: Навч. посіб. / І. В. Бичко, В. Г. Табачковський, Г. І. Брак та ін.
- Філософія: Підруч. / Г. А. Заїченко, В. М. Сагатовський, І. І. Кальний та ін. / За ред. Г. А. Заїченка та ін.
- Філософія. Курс лекцій: Навч. посіб. / За ред. І. В. Бичка та ін. Філософія. Курс лекцій.
Додаткова
- Історія філософії України: Підруч. / М. Ф. Тарасенко, М. Ю. Русин, І. В. Бичко та ін.
- Історія філософії України. Хрестоматія: Навч. посіб. / Упо-ряд. М. Ф. Тарасенко,М. Ю. Русин, І. В. Бичко та ін.
- Зарубіжна філософія XX ст.: У 6 кн. / Ред. кол.: Г. І. Волинська, С. О. Кичигин,М. Ф. Тарасенко.
Інтернет-ресурси:
https://naurok.com.ua/konspekt-lekciy-z-disciplini-osnovi-filosofskih-znan-85530.html
https://studfile.net/preview/5585140/
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5034/1/Filosofiya.pdf
https://studfile.net/preview/5433970/
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffwFocnt-AioeVvF1omciZbqXpdScyuwYVyl7thOxVYC1XwQ/viewform кр
Завдання для індивідуальних робіт з основ філософських знань (роботи мають бути виконані об‘ємом – 3-5 листків А4 друкованого тексту, + титульна сторінка)
Індивідуальні роботи та підсумковий тест присилати на e—mail: sv593725@gmail.com (викладач історії Друщенко Світлана Валеріївна)
АД1аз | БМ1аз | ||||
№п/п | Індивідуальний номер студента | № варіанту | №п/п | Індивідуальний номер студента | № варіанту |
1 | 161 | 1 | 1 | 186 | 1 |
2 | 162 | 2 | 2 | 187 | 2 |
3 | 163 | 4 | 3 | 188 | 3 |
4 | 164 | 5 | 4 | 189 | 4 |
5 | 165 | 3 | 5 | 190 | 5 |
6 | 166 | 6 | 6 | 191 | 6 |
7 | 167 | 7 | 7 | 192 | 7 |
8 | 168 | 8 | 8 | 193 | 8 |
9 | 169 | 9 | 9 | 194 | 9 |
10 | 10 | 195 | 10 | ||
11 | 11 | 196 | 11 | ||
12 | 12 | 197 | 12 | ||
13 | 13 | 198 | 13 | ||
14 | 14 | 199 | 14 | ||
15 | 15 | 200 | 15 | ||
16 | 16 | ||||
17 | 17 | ||||
18 | 18 | ||||
19 | 19 | ||||
20 | 20 | ||||
21 | |||||
22 |
Завдання для індивідуальних робіт з основ філософських знань по варіантах (натисніть тут)
Підсумковий тест (дифзалік)
Посилання на Google Forms:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSful_GHimXOW7bEEQubFtp7Yk29YUOjE0sxUFGlVJnFt00dBQ/viewform