Взаємозамінність, стандартизація
Фаховий молодший бакалавр
Опрацювати матеріал уроків та виконати завдання
Денна форма навчання, групи АД1а, АД1б, Бм1а, БМ1б
Виконані завдання надсилати на електронну пошту викладача: Клименко А.А.
Екзамен
групи АД1а, АД1б, Бм1а, БМ1б
Для складання екзамену, необхідно перейти за посиланням і виконати тестове завдання Екзамен «Взаємозамінність, стандартизація»
Ад1а-дата: _.06.2025 Початок: 10.00 Термін виконання: 60 хвилин (до 11.00)
Ад1б-дата: _.06.2025 Початок: 10.00 Термін виконання: 60 хвилин (до 11.00)
Бм1а-дата: _.06.2025 Початок: 10.00 Термін виконання: 60 хвилин (до 11.00)
Бм1б-дата: _.06.2025 Початок: 10.00 Термін виконання: 60 хвилин (до 11.00)
Денна форма навчання
Підручник: Дудніков А.А. «Основи стандартизації, допуски, посадки і технічні вимірювання».
І семестр
Групи Ад1а, АД1б, Бм1а, БМ1б
Тема 1: Стандартизація технічної документації
Опрацювати:п.2.5, ст.24-26.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 2: Значення, цілі і задачі стандартизації
Опрацювати: п.1.2, 1.3, ст.14-16.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 3: Систематизація, класифікація і кодування.
Опрацювати: п.2.1, ст.16-17.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 4: Стандартизація технічної документації.
Опрацювати: п.2.5, ст.24-26.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 5: Категорії і види стандартів.
Опрацювати: п.3.2, ст.28-30.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 6: Міжнародна стандартизація.
Опрацювати: п.3.4, ст.31-33.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 8. Суть і види взаємозамінності.
Опрацювати: п.6.1, ст.51-55.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 9. Історія розвитку взаємозамінності.
Опрацювати: п.6.2, ст.55-57.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 10. Роль взаємозамінності в ремонтному виробництві.
Опрацювати: п.6.3, ст.57-58.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 11. Основні поняття допусків і посадок.
Опрацювати: п.7.1, ст.58-61.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 12. Графічне зображення полів допусків.
Опрацювати: п.7.2, ст.61-63.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 13. Види з’єднань і посадок.
Опрацювати: п.7.3, ст.63-65.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 14. Види похибок і причини їх виникнення.
Опрацювати: п.8.1, ст.65-67.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 15. Точність розміру і геометричної форми.
Опрацювати: п.8.4, ст.77-82.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 16. Відхилення і допуски розміщення поверхонь.
Опрацювати: п.8.5, ст.82-86.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 17. Хвилястість і шорсткість поверхонь.
Опрацювати: п.8.6, ст.86-90.
Домашнє завдання: створити конспект
II семестр
Групи Ад1а, АД1б, БМ1а, Бм1б
Тема 19. Система допусків і посадок ІСО.
Опрацювати: п.9.1, ст.97-98.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 20. Основні положення єдиної системи допусків і посадок(ЄСДП).
Опрацювати: п.9.2, ст.98-107.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 21. Утворення посадок в ЄСДП.
Опрацювати: п.9.3, ст.107-109.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 22. Позначення полів допусків і посадок на кресленнях.
Опрацювати: п.9.4, ст.109-112.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 23. Вибір системи посадок, квалітету і виду посадок.
Опрацювати: п.10.1, ст.112-115.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 24. Застосування посадок з гарантованим зазором.
Опрацювати: п.10.2, ст.115-119.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 25. Вибір посадок з гарантованим зазором.
Опрацювати: п.10.3, ст.119-126.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 26. Вибір посадок з гарантованим натягом.
Опрацювати: п.10.4, ст.126-133.
Домашнє завдання: створити конспект, виконати Тест 1.
Тема 28. Кутові розміри і допуски на них.
Опрацювати: п.12.1, ст.145-148.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 29. Допуски і посадки конічних з’єднань.
Опрацювати: п.12.2, ст.148-152.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 30. Класи точності підшипників кочення.
Опрацювати: п.13.1, ст.152-153.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 31. Вибір посадок підшипників кочення.
Опрацювати: п.13.2, ст.152-156.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 32. Допуски і посадки шпонкових з’єднань.
Опрацювати: п.14.1, ст.160-165.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 33. Допуски і посадки шліцьових з’єднань з прямобічним профілем.
Опрацювати: п.14.2, ст.165-170.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 34. Види різьби і основні експлуатаційні вимоги до різьбових з’єднань.
Опрацювати: п.15.1, ст.172-174.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 35. Загальні принципи забезпечення взаємозамінності циліндричних різьб.
Опрацювати: п.15.3, ст.176-179.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 36. Поля допусків і посадки метричних різьб із зазором.
Опрацювати: п.15.4, ст.179-183.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 37. Поля допусків і посадки метричних різьб з натягом.
Опрацювати: п.15.5, ст.183-186.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 38. Перехідні посадки метричних різьб.
Опрацювати: п.15.6, ст.186-187.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 39. Експлуатаційні вимоги до зубчастих передач.
Опрацювати: п.16.1, ст.187-189.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 40. Система допусків на циліндричні зубчасті передачі.
Опрацювати: п.16.2, ст.189-199.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 41. Система допусків на конічні і черв’ячні передачі.
Опрацювати: п.16.3, ст.199-200.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 42. Допуски і посадки рейкових передач.
Опрацювати: п.16.4, ст.200-201.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 43. Основні терміни і визначення розмірних ланцюгів.
Опрацювати: п.18.1, ст.209-211.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 44. Виявлення і складання розмірних ланцюгів.
Опрацювати: п.18.2, ст.211-212.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 45. Використання розмірного аналізу при ремонті машин.
Опрацювати: п.18.8, ст.229-230.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 47. Поняття про виміри.
Опрацювати: п.19.1, ст.231-233.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 48. Класифікація методів і засобів вимірювань.
Опрацювати: п.19.3, ст.234-236.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 49. Метрологічні показники засобів вимірювань.
Опрацювати: п.20.1, ст.236-238.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 50.Міри лінійних і кутових величин.
Опрацювати: п.21.1, ст.243-248.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 51.Калібри, допуски калібрів.
Опрацювати: п.21.2, 21.3, ст.248-251.
Домашнє завдання: створити конспект.
Тема 52.Універсальні інструменти і прилади для абсолютних вимірювань.
Опрацювати: п.22.1, ст.252-266.
Домашнє завдання: створити конспект, виконати Тест 2.
заочна
Підручник: Дудніков А.А. «Основи стандартизації, допуски, посадки і технічні вимірювання».
I семестр
Теми для опрацювання
(створити конспект заданих тем в зошиті)
1.Стандартизація та її різновиди.
Опрацювати п.1.1 ст.10-14
2.Стандартизація технічної документації.
Опрацювати п.2.5 ст.24-26
3.Категорії і види стандартів
Опрацювати п.3.2 ст.28-30
4.Міжнародна стандартизація,
Опрацювати п.3.4 ст.31-33
5.Суть і види взаємозамінності,
Опрацювати п.6.1 ст.51-54
6.Роль взаємозамінності в ремонтному виробництві,
Опрацювати п.6.3 ст.57-58
7.Основні поняття допусків і посадок,
Опрацювати п.7.1 ст.58-61
8.Види похибок і причини їх виникнення,
Опрацювати п.8.1 ст.65-67
9.Хвилястість і шорсткість поверхонь,
Опрацювати п.8.6 ст.86-90
10.Вибір параметрів шорсткості та їх позначення на кресленнях,
Опрацювати п.8.7 ст.90-94
Теми для індивідуальних робіт
(робота повинна бути виконана об’ємом, який містить одну титульну сторінку та 2-3 аркуші формату А4 друкованого тексту)
1.Значення, цілі і задачі стандартизації
2.Систематизація, класифікація і кодування
3.Історія розвитку взаємозамінності
4.Графічне зображення полів допусків
5.Види з’єднань і посадок
6.Точність розміру і геометричної форми
7.Відхилення і допуски розміщення поверхонь
8.Система допусків і посадок ІСО
9.Основні положення єдиної системи допусків і посадок(ЄСДП)
10.Утворення посадок в ЄСДП
11.Позначення полів допусків і посадок на кресленнях
12.Вибір системи посадок, квалітету і виду посадок
13.Застосування посадок з гарантованим зазором
14.Вибір посадок з гарантованим зазором
15.Вибір посадок з гарантованим натягом
16.Вибір і призначення перехідних посадок
17.Кутові розміри і допуски на них
18.Допуски і посадки конічних з’єднань
Розподіл варіантів серед студентів групи | № питання = № варіанту | Розподіл варіантів серед студентів групи | № питання = № варіанту |
Індивідуальний номер | № Варіанту індивідуальної роботи | Індивідуальний номер | № Варіанту індивідуальної роботи |
16 | 12 | ||
4 | 16 | ||
7 | 4 | ||
12 | 10 | ||
10 | 8 | ||
8 | 5 | ||
5 | 11 | ||
11 | 1 | ||
1 | 6 | ||
3 | 3 | ||
6 | 2 | ||
2 | 15 | ||
9 | 7 | ||
13 | 17 | ||
17 | 13 | ||
15 | 9 |
II семестр
Теми для опрацювання
(створити конспект заданих тем в зошиті)
Тема1. Поняття про виміри
Опрацювати: п.19.1 ст.231-233
Тема2. Класифікація методів і засобів вимірювань
Опрацювати: п.19.3 ст.234-236
Тема3. Метрологічні показники засобів вимірювань
Опрацювати: п.20.1 ст.236-238
Тема4. Універсальні інструменти і прилади для абсолютних вимірювань
Опрацювати: п.22.1 ст.252-267
Теми для індивідуальних робіт
(робота повинна бути виконана об’ємом, який містить одну титульну сторінку та 2-3 аркуші формату А4 друкованого тексту)
1.Класи точності підшипників кочення
2.Вибір посадок підшипників кочення
3.Допуски і посадки шпонкових з’єднань
4.Допуски і посадки шліцьових з’єднань з прямо бічним профілем
5.Види різьби і основні експлуатаційні вимоги до різьбових з’єднань
6.Загальні принципи забезпечення взаємозамінності циліндричних різьб
7.Поля допусків і посадки метричних різьб із зазором
8.Поля допусків і посадки метричних різьб з натягом
9.Перехідні посадки метричних різьб
10.Експлуатаційні вимоги до зубчастих передач
11.Система допусків на циліндричні зубчасті передачі
12.Система допусків на конічні і черв’ячні передачі
13.Допуски і посадки рейкових передач
14.Основні терміни і визначення розмірних ланцюгів
15.Виявлення і складання розмірних ланцюгів
16.Використання розмірного аналізу при ремонті машин
17.Міри лінійних і кутових величин
18.Калібри, допуски калібрів
Розподіл варіантів серед студентів групи | № питання = № варіанту | Розподіл варіантів серед студентів групи | № питання = № варіанту |
Індивідуальний номер | № Варіанту індивідуальної роботи | Індивідуальний номер | № Варіанту індивідуальної роботи |
16 | 4 | ||
2 | 16 | ||
17 | 3 | ||
5 | 14 | ||
4 | 16 | ||
11 | 1 | ||
14 | 2 | ||
3 | 6 | ||
1 | 18 | ||
6 | 7 | ||
10 | 9 | ||
12 | 10 | ||
15 | 11 | ||
13 | 5 | ||
18 | 8 | ||
7 | 12 |