15 10

Педагогічна рада

Чи завжди наші здобувачі освіти задоволені своїми оцінками? Насправді саме невдоволення отриманими балами є однією з причин виникнення напруження між учителем і здобувачами освіти. Як вирішувати цю проблему? Як перетворити оцінювання з покарання на мотивацію? Найчастіше причиною непорозумінь є недостатня обізнаність у ключових моментах: що саме, як і з якою метою оцінюється.  Прозора система оцінювання, аргументація виставлених оцінок та налагоджена комунікація з учасниками освітнього процесу – все це допоможе створити атмосферу довіри. Об’єктивне та справедливе оцінювання допоможе побудувати ефективну індивідуальну траєкторію розвитку та налаштувати кожного на успіх.

15 жовтня 2024 року саме системі оцінювання була присвячена чергова педагогічна рада.

Детально розглянули питання щодо функціонування в закладі    відкритої, прозорої і  зрозумілої для здобувачів освіти  системи оцінювання їх навчальних досягнень; застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає системне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти; спрямованість системи оцінювання у здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.